Subaru Trezia je pravo malo čudo. Automobil manji od četiri metra (3995 mm) ima mjesta kao za broj veći automobili pa se na vozačko sjedalo, ali i straga može bez problema smjestiti dvometraš (isprobano). I prtljažnik je vrlo iskoristiv, od 365 pa do 1390 litara.
Najmanji Subaru je zapravo preobučena Toyota Verso S, monovolumen nastao na temelju Yarisa koji se u Hrvatskoj ne prodaje. U ponudi nema bokser motora ni 4x4 pogona svojstvenih Subaruu, već su njihovi stručnjaci samo udarili finalni glanc na Toyotin automobil. I motorizacija je Toyotina, testnu je Treziju pokretao 1,4-litreni turbodizelaš s 90 KS (u ponudi je još Toyotin 1,33-litreni benzinac s 99 KS). Za prijenos se brinuo robotizirani manualni mjenjač, koji ima dva moda – automatski i manualni. Spoj je vrlo dobar, pa je Trezia u dizelsko-automatskoj kombinaciji poželjan automobil.
Štedljiv dizelaš nam je prosječno trošio 6,3 litre, a performanse su vrlo zadovoljavajuće: najveća brzina 175 km/h, a do stotke 13 s. Jedina prava mana je cijena, s ovim motorom i mjenjačem te srednjim paketom opreme Trend (15” alu naplaci, klima-uređaj, audio sustav...) stoji 149.990 kuna.
Štedljiv? Pa toliko troši benzinac colt, do 100 oko 11 sekundi, 95 ks a cijena 96 000 kuna, garancija 5 godina, imam pa znam.